Arana's world under a picture of frenzy

Mai 7, 2009

Un mic update

Filed under: Altii,Carti,Muzica,Personal — Arana @ 10:58

Nu am scris de ceva vreme pentru că am reuşit să îmi ocup tot timpul cu facultatea. Foarte mult de învăţat, e presesiune – săptămâna viitoare am trei lucrări dacă interesează pe cineva – şi stresul e mare. Plus de asta, eternele discuţii privind programarea examenelor. Care până la urmă au ieşit bine, deci măcar un aspect e rezolvat. În rest am citit, am fost acasă de Paşte, am mai înjurat puţin locuinţa mea din Bucureşti şi alte şi alte mărunţişuri care m-au ţinut departe de calculator. Când am timp de el, mă mai uit la vreun episod din Grey’s Anatomy, care face bine la relaxare.

Pe de altă parte însă, vreau să scriu despre Ada sau ardoarea şi mi-e frică să o fac. E o carte imensă din orice punct de vedere. Totuşi mă voi strădui. În plus, iar am văzut o leapşa cu cărţi la Tomata şi la Cinabru şi mi-o voi însuşi şi eu. E mult mai uşor să scrii când eşti întrebat. Pe langă literatură, mai e şi un concert vechi de o lună care aşteaptă să fie analizat. Trebuia să aştept să treacă euforia iniţială şi de la atâta asteptat, a rămas uitat. Nu promit nimic, dar tare mi-aş dori să mă întorc pentru câteva clipe în atmosfera de atunci. Sper să reuşesc.

Cam atât, revin în amănunt pe la sfârşitul săptămânii. Până atunci să ştiţi că nu am murit şi nici nu m-am plictisit încă de blog. Doar că nu merge scrisul la comandă. Nici cel scurt si concis. Pe cât de puţin vorbesc, pe atât de mult aş scrie. Deci, revin.

Arana

8 comentarii »

  1. Ada sau ardoarea a fost o carte destul de dificila, sper sa o reiau la un moment dat. Sunt constient ca am pierdut destul de mult din ea la prima lectura. Chiar sunt curios ce vei scrie despre ea. Una dintre cartile de care mi-e frica e Orbirea, inca nu stiu daca si cand voi avea curaj sa scriu despre ea.

    Comentariu de Cinabru — Mai 7, 2009 @ 11:26

  2. Haide, că suntem pe aici, la pândă…

    Comentariu de DeMaio — Mai 7, 2009 @ 17:50

  3. Bafta la lucrari si scrie cand poti si cand ai timp.😀

    Comentariu de Runia — Mai 7, 2009 @ 21:53

  4. Cinabru, cred ca voi fi foarte subiectiva, pt ca Nabokov in general e foarte greu de recenzat. Cat despre Orbirea, am vazut-o mentionata la tine si la alti cativa, am citit-o si eu si intr-adevar e indescriptibila. De necuprins in cuvinte…

    DeMaio: merci tare mult🙂

    Runia: merci, am nevoie. Si cam asa e cu scrisul. Ce e aiurea: seara cand ma culc, pana adorm, curg ideile, frazele, paragrafele, articole intregi. Dar evident nu mai pot atunci – fizic – scrie. Pana dimineata, uit tot ce era asa limpede noaptea.

    Comentariu de Arana — Mai 7, 2009 @ 22:32

  5. Eu sunt in nasoala perioada pre-licenta…ar trebui cica sa invat, nu face bine la ten🙂

    Comentariu de krossfire — Mai 9, 2009 @ 12:17

  6. Ma, culmea ai dreptate. Deci, invatat = stres. Stres = riduri. qed =))

    Seriously, bafta la licenta🙂

    Comentariu de Arana — Mai 9, 2009 @ 19:27

  7. Bafta la examene. Sa iei numai 10😀. Astept si eu cronica de concert. Este vorba de Quo Vadis?

    Comentariu de Garm — Mai 9, 2009 @ 19:49

  8. Merci. Da, e vorba de Quo Vadis. Asa-i ca am amanat nepermis de mult?

    Comentariu de Arana — Mai 9, 2009 @ 19:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

